מה צריך לדעת על בניית אתר מכירות

מה צריך לדעת על בניית אתר מכירות

מה המטרה של בניית אתר מכירות ואיך בונים אתר מכירות מצוין – כל מה שרציתם לדעת.

המטרה של בניית אתר מכירות טוב

כמו כל חנות, המטרה המרכזית של אתר מכירות היא למכור, וכמה שיותר. את המטרה המפורטת יותר של בניית אתר מכירות טוב ניתן לתאר כך:

  • תדמית – אתר מכירות מעולה מביא עימו תדמית איכותית, שתומכת בקידום מכירות ושכנוע לקוחות.
  • שיווק מובנה – מטרה מרכזית של כל אתר מכירות טובה היא לתמוך בשיווק אורגני. כלומר, כבר בעיצוב החנות ופיתוחה מטמיעים אסטרטגיה שתציג את האתר בפני כמה שיותר גולשים רלוונטיים.
  • מיתוג וערך – את האתר רצוי לבנות בצורה אסתטית, תוך חשיבה על מיתוג וערך. מיתוג החנות יוצר בידול ואף נועד לאפשר שיפור ברווחיות (לקוחות מוכנים לשלם יותר עבור פתרונות ממותגים שנתפסים כטובים יותר).

בניית אתר מכירות מצוין, איך עושים את זה

עוד לפני שניגשים לכלים טכניים או לפלטפורמות כאלה ואחרות, אתר מכירות מצוין מתחיל עם אפיון. יש להגיע להחלטות כמו הקונספט של האתר, מיהם הלקוחות שאליהם הוא פונה, האם האתר יהיה בעברית בלבד או בשפות נוספות. אפשר ואף מומלץ ממש לשרטט איך רואים את האתר בחזון שלכם, אילו תפריטים הוא כולל, מהו העיצוב הכללי. מובן שבהמשך ניתן לשפר ולבצע עידון לפי הצורך.
בניית האתר יכולה להתבצע כיום תוך שימוש בפלטפורמות שונות, כגון וורדפרס, וויקס, שופיפיי ואחרות. הדבר המרכזי הוא לבחור פלטפורמה שתאפשר לבנות את האתר בצורה מותאמת אישית, בשילוב כלי עזר לניהול שוטף ועדכון נוח, לפי הצורך.
בבניית האתר חשוב להקנות לו את תכונת הרספונסיביות. כלומר, האפשרות להציג את האתר בצורה מיטבית בכל סוגי המכשירים – מחשב נייח או נייד, מכשירים סלולריים מכל הסוגים, טאבלטים וכן הלאה.
חשוב לא פחות להטמיע באתר שלל פיצ'רים ותכונות לשיפור החזות, חווית משתמש, שירות הלקוחות, הנעה למכירה וכיוצא בזה. לדוגמא, ניתן להטמיע באתר מערכת צ'אט, שיחות וואטצאפ, טפסי יצירת קשר. באתר כדאי להטמיע מעבר מהיר לרשת החברתית הרצויה לכם וכן כלי ניווט וחיוג מהיר, אל העסק בלחיצת כפתור אחת.

מאמרים נוספים כאן