בניית חנות באינטרנט
פרסום ושיווק

בניית חנות באינטרנט, אל תתחילו לפני שתקראו

להיכנס לעולם המכירות באינטרנט, זה אומר לקבל החלטה עסקית לכל דבר. פוטנציאל המכירות אונליין עולה פי כמה וכמה על פוטנציאל המכירות בכל חנות פיזית שהיא. יתר על כן, בניית חנות באינטרנט זה תהליך הרבה יותר זול לעומת הקמת חנות פיזית. אבל לפני שאתם מתחילים, קראו את המדריך עם הדגשים החשובים.

בניית חנות באינטרנט – מה רוצים למכור?

הדבר הראשון שחייבים לשים על השולחן לפני בניית חנות אונליין, זה מה בעצם רוצים למכור. החליטו האם אתם רוצים להתמקד במשפחה אחת של מוצרים או שאתם רוצים למכור מוצרים מעולמות שונים. במידה רבה, זה היבט שמשלים את השאלה, מהו סוג הלקוחות שאליהם אתם רוצים לפנות.

בניית החנות – אפיון

ברגע שאתם פחות או יותר יודעים מה אתם רוצים למכור וגם למי אתם רוצים למכור, אפשר לעבור לאפיון. האפיון הוא חלק מאוד מרכזי ויש בו היבטים תפעוליים, טכניים, שיווקיים ואחרים. זה המקום להשלים את הגדרת קהל היעד שלכם ולהציג תוכנית שתעזור להקים חנות המותאמת לצרכי הגולשים. חנות מותאמת תשפר את אחוזי ההמרה, תקל על תהליך הקניה ותאפשר לכם לסגור יותר עסקאות בכל יחידת זמן.

חווית גלישה – התמצאות

בניית חנות באינטרנט שתיעשה בצורה נכונה, תעניק לגולשים ולרוכשים חווית גלישה טובה במיוחד. על מנת שהרוכשים הפוטנציאליים יכנסו לחנות ויישארו בה עד לרכישה, צריכים להקים תפריט נוח להתמצאות. חנות שבנויה נכון, תאפשר ללקוחות שלכם למצוא מהר ובקלות את מה שהם רוצים. גולשים מתייאשים מהר אם הם מרגישים שהם צריכים לעבוד בשביל למצוא את הדרוש להם. תכננו אילו קטגורית יהיו בחנות, אפשר לחלק קטגוריות לסוגי פריטים שונים או לפלחי לקוחות שונים. לפי הצורך פותחים תתי קטגוריות.

עיצוב ומיתוג

החנות שלכם צריכה להיות מעוצבת ויפה, אך לא על חשבון הפונקציונליות. השילוב בין שני הדברים הללו הוא זה שיביא לכם מצד אחד יותר מתעניינים (גולשים) ומצד שני יותר סגירות (מכירות). השקיעו בעיצוב עמוד הבית. לרוב עיצוב אישי יהיה יעיל יותר מאשר עיצוב על סמך תבניות מוכנות. חנות מושכת וממותגת, תשגשג יותר.

2010in.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן