חנות אינטרנטית
פרסום ושיווק

מה צריך לדעת כדי לפתוח חנות אינטרנטית

לפתוח חנות אינטרנטית כבר לא כל כך מסובך כפי שהיה פעם. בעזרת פלטפורמות שונות ניתן להקים אתר מקצועי בצורה טובה למדי. אולם החוכמה היא להקים אתר שמצליח להביא מקסימום המרות (הפיכת גולשים וטרפיק ללקוחות משלמים). נסביר אילו דרכים יגשימו את המטרה.

לפתוח חנות אינטרנטית מאובטחת

הציבור כיום אוהב לקנות ברשת, כך שמאוד משתלם לפתוח חנות אינטרנטית, כאשר משווקים אותה נכון. אבל הציבור כיום גם מאוד מתוחכם ורוצה לרכוש באמצעות אתרים מאובטחים היטב. כלומר, חשוב שהחנות שפותחים תשתמש בפרוטוקול אבטחה SSL. תקשורת מסוג זה משתמשת בהצפנה, החיונית לאתרים שסולקים תשלומים מלקוחות. בנוסף, חשוב שהחנות תהיה מוגנת נגד פריצות. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש בשרת אחסון אתרים, בעל רמת אבטחה גבוהה. כמו כן יש לעדכן בשוטף את מערכות האבטחה ופלגינים רלוונטיים.

כך המשלוח מגדיל מכירות

הגדלת מכירות יכולה להיעשות על ידי מבצעי מכירות והטבות שונות. יחד עם זאת, לפתוח חנות אינטרנטית מוצלחת זה גם אומר לעשות שימוש נכון במדיניות משלוחים. מומלץ להציע ללקוחות לצד משלוח בתשלום (עד הבית), משלוח חינם בתמורה לרכישה מעל סכום מסוים. ריבוי אפשרויות משלוח כפי שהיה נהוג בעבר (משלוח לנקודות איסוף, משלוח מהיר, משלוח אקספרס וכדומה), מתיש את הגולש ומבלבל את הרוכשים. לפתוח חנות אינטרנטית עם מדיניות משלוחים איכותית, זה צעד תומך לצעדים שיווקיים נוספים כגון שימוש בפופאפים, ניוזלטר ומועדוני לקוחות.

מה צריך לדעת על מועדוני לקוחות

לפתוח חנות אינטרנטית עם צירוף למועדון לקוחות – כן או לא? מועדון לקוחות וולונטרי זה רעיון מצוין. צריך להימנע מחיוב הרוכשים להצטרף למועדון לקוחות (שהוא גם רשימת תפוצה). זה יוצר אנטגוניזם ויותר נזק מתועלת. צירוף למועדון לקוחות על בסיס הטבות ומבצעים, צריך להתבצע בצורה נבונה, תוך הכרת החוק (חוק הספאם).
המלצה אחרונה – הקפידו לפתוח חנות אינטרנטית עם מיתוג מושקע אך חשוב בנוסף, שהאתר יטען במהירות. אתר מכירות שנטען לאט מבריח לקוחות, אפילו אם ביתר המובנים האתר מוצלח מאוד. טעינה של שניות ספורות, לא יותר מ-5, תשפר ביצועים.

עדן עיצוב אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן